Per 1 april is ABN AMRO een samenwerking gestart met Young Impact, dé jongerenkatalysator met een grootse missie: in 2025 moeten 1 miljoen jongeren uit ons land via hen in actie zijn gekomen voor een betere wereld. Bijzonder om hier als bank een bijdrage aan te kunnen leveren.
Young Impact?
Young Impact is in 2016 opgericht. Het doel: positieve maatschappelijke actie onder jongeren aanmoedigen, aanwakkeren en vieren om zo samen de wereld te veranderen. Initiator Patrick Anthonissen baseerde zijn idee voor Young Impact op WE Day, een programma uit Canada, Amerika en Engeland dat wereldwijd al heeft geleid tot een beweging van meer dan twee miljoen jonge actieve en sociaal betrokken wereldburgers.
Young Impact gelooft dat jongeren de wereld positief kunnen veranderen, omdat zij de energie en het talent hebben om impact te maken. Op anderen, op de wereld en op henzelf. Grote impact start met een kleine beweging.
Impact moet je vieren
Groots begint Klein
Via sponsoring kunnen we het verhaal en de missie van onze bank een podium geven. Dit partnership met Young Impact is daar een mooi voorbeeld van. Gebaseerd op de purpose ‘Banking for better for generations to come’ en ons sponsoring activatiethema ‘Buitengewoon Gedreven’ verbinden we ons graag aan de gamechangers van onze maatschappij: zij die doorgaan waar anderen stoppen en hun energie en creativiteit gebruiken om de wereld mooier te maken en anderen te inspireren hetzelfde te doen. En dat hoeft zeker niet meteen groots en meeslepend te zijn, sterker nog: dat begint met kleine stapjes. Via Young Impact kunnen wij als bank onze kennis, middelen en netwerk inzetten om jonge idealisten te helpen bij hun weg naar succes. Zodat ze ooit misschien wel echt die wereld kunnen gaan veranderen. Groots begint klein!