Bron
Holie
Het Amsterdamse ontbijtgranen merk Holie haalt vanaf a.s. maandag 6 november geld op bij zijn fans om zijn gezonde impact te vergroten.
In slechts 5 jaar tijd is Holie op eigen kracht uitgegroeid tot het op een na grootste ontbijtgranen merk van Nederland. Met een omzet van €8 miljoen verdubbelen zij voor het tweede jaar op rij. Tevens is Holie dit jaar wederom partner van het Nationaal Schoolontbijt en trad het onlangs toe tot De Gezonde Businessclub van het Diabetes Fonds.
Gezien het huidige momentum en de kansen in de markt, is het volgens oprichters Merick en Valentijn tijd om geld op te halen om de groei te versnellen. Het doelbedrag ligt op minimaal €1 miljoen. Het opgehaalde geld zal worden gebruikt voor het vergroten van de merkbekendheid, internationale groei en het lanceren van nieuwe producten. Hiermee komt de droom om het gezondste ontbijtmerk van Europa te worden weer een stap dichterbij.
Op 6 november vanaf 10.00 kan iedereen mede-eigenaar worden van Holie door aandelen te kopen op het investeringsplatform Broccoli. Voor inzage in de volledige investeringsdocumentatie kan iedereen vanaf nu een account aanmaken. Hiermee verhoog je tevens de kans dat je als eerste aan de beurt bent om onderdeel te worden van het snelstgroeiende ontbijtmerk van de Benelux.
Valentijn van Santvoort, mede-oprichter Holie: “Wij kiezen voor sharefunding omdat wij ons succes willen delen met onze fans. Dit is dé kans om hen nog meer onderdeel te maken van ons avontuur en samen door te groeien naar de volgende fase.”
Over Holie
Holie daagt de gevestigde orde uit met écht gezonde ontbijtgranen. Sinds 2018 bakken zij granola en krokante muesli zonder toegevoegde suiker. Je vindt hun producten in elke supermarkt, online en in België. Sinds 2020 is Holie tevens een officiële B Corporation. Waarmee zij voldoen aan de hoogste standaarden van maatschappelijke en ecologische impact.
Over Broccoli
Het investeringsplatform Broccoli is een initiatief van ondernemers Derrick Neleman en Wouter Hagoort. Samen zijn zij op een missie om de wereld groener en gezonder te maken. Duurzame ondernemers uit de hoek van de food- en drinkssector kunnen op dit digitale platform geld aantrekken om op verantwoorde wijze te groeien.